افزودن به علاقمندی ها
برای افزودن به لیست علاقمندی ها ابتدا باید به حساب کاربری خود وارد شوید و یا در صورتی که هنوز ثبت نام نکرده اید، ثبت نام کنید.
ماشین شارژی بی ام و ایکس 4 موتور AX2104_ ماشین شارژی
ویژگی های اسباب بازی

نام کالا : ماشین شارژی بی ام و ایکس 4 موتور AX2104_ ماشین شارژی

سن مناسب : بالای 1 سال

نوع باتری : 4 موتور 12 ولت 7 آمپر

شناسه کالا : MPAN_689_BSH



هزینه ارسال اسباب بازی برای خریدهای بالای یک میلیون تومان رایگان می باشد
  • تضمین سلامت و اصالت کالا
  • امکان پرداخت در محل
  • 22,050,000 تومان
  • ارسال بسیار سریع

    ارسال اسباب بازی در شهر تهران، حداکثر 4 ساعت پس از ثبت سفارش از طریق پیک سفارشی و ارسال اسباب بازی برای سایر شهرستان ها، حداکثر بین 24 تا 48 ساعت پس از ثبت سفارش از طریق پیک سفارشی خواهد بود.

  • هزینه ارسال

    هزینه ارسال برای شهر تهران 70 هزار تومان و برای سایر شهرستان ها 50 هزار تومان می باشد.

  • مشاوره رایگان

    حتی اگر قصد خرید اسباب بازی ندارید می توانید از طریق شماره تلفن 021-55013328 و یا دیگر راه های ارتباطی که در سایت قرار داده شده با ما تماس بگیرید و به صورت رایگان از مشاوره کارشناسان استفاده کنید.

  • امکان پرداخت در محل و بازگشت کالا

    پرداخت در محل در حال حاضر فقط برای شهر تهران فعال می باشد و همچنین شما مشتریان گرامی می توانید در صورت لزوم تا 72 ساعت پس از تحویل کالا، کالای خود را مرجوع نمایید.

معرفی ماشین شارژی بی ام و ایکس :

ماشین شارژی بی ام و ایکس AX2104 آکسون برای کودکان با طراحی دقیق و شبیه سازی واقع گرایانه ای از خودروی بی ام و ایکس 4 ارائه شده است. این ماشین دارای جزئیات زیبا و واقع گرایانه ای از بدنه خودرو، چراغ ها، فرم های بدنه و داشبورد است که به کودکان احساس مانند واقعیت رانندگی را القا می کند.ماشین شارژی بی ام و ایکس AX2104 برای کودکان با دوامی بالا و قابلیت های ایمنی مناسبی طراحی شده است. این شامل قابلیت حرکت به جلو و عقب، حرکت به طرفین، سیستم ترمز، چرخ های پیشرانه است که به کودکان اجازه می دهد به طور آسان و با اطمینان از آن استفاده کنند. همچنین صندلی راحت و قابل تنظیم این امکان را به کودکان می دهد تا در حین رانندگی لذت ببرند و از تجربه ی مطمئنی بهرمند شود.ماشین شارژی بی ام و ایکس AX2104 برای کودکان، با باتری 12ولت 7 آمپر، ایده آل برای سرگرمی و آموزش کودکان است. این ماشین دارای ویژگی های بسیار جذابی می باشد که شامل فلش موزیک، نورپردازی، موزیک پلیر با ورودی USB و کارت حافظه، چهار موتور جهت حرکت از هر سمتی با قدرت مضاعف است. این ویژگی ها به کودکان احساس واقعیت و لذت رانندگی را می دهند.رنگ ماشین به صورت قرمز درآمیخته با سفید و بسیار جذاب طراحی شده است، که باعث جلب توجه می شود و با هرمحیطی سازگار است.حرکت گهواره ای این ماشین به کودکان و نوزادان کوچک آین امکان را می دهد که از آن به صورت ننو و گهواره استفاده کنند.این ماشین دارای درب های قابل باز شدن است که اضافه می کند به احساس واقعیت رانندگی، همچنین دارای کنترل از راه دور برای استفاده آسان و ایمن تر است. صندلی های آرام و راحت با پوشش چرمی ، به کودکان این امکان را می دهد که راحتی لازم را در طول رانندگی تجربه کنند.این ماشین امکان اتصال به موبایل را دارد که به والدین این امکان را می دهد تا از راه دور حرکات ماشین را کنترل کنند و تجربه ی کودکان را بهبود بخشند .ابعاد این ماشین 145سانتی متر در طول ، 87 سانتی متر در عرض و 78 سانتی متر درارتفاع می باشد ، که اندازه ی مناسبی برای کودکان است.


فروشگاه اسباب بازی "شهر لگو" ارائه کننده انواع : لگو ، تفنگ اسباب بازی ، اکشن فیگور ، ماشین کنترلی ، ماشین اسباب بازی ، ماشین شارژی ، موتور شارژی، اسکوتر ، ربات اسباب بازی ، عروسک دخترانه، عروسک پولیشی، اسباب بازی لوازم خانگی، اسباب بازی مشاغل ، قطار اسباب بازی، اسباب بازی موسیقی، اسباب بازی علمی ،کوادکوپتر ، دوچرخه ،بازی فکری،اسباب بازی نوزاد، اسباب بازی ورزشی ، کیف و اکسسوری، کتاب و لوازم طراحی، اتاق کودک، عروسک سوپرایزی ،عروسک رباتیک و دیجیتال و هوشمند به سراسر کشور می باشد.