افزودن به علاقمندی ها
برای افزودن به لیست علاقمندی ها ابتدا باید به حساب کاربری خود وارد شوید و یا در صورتی که هنوز ثبت نام نکرده اید، ثبت نام کنید.
اسباب بازی هواپیمای نجات سگ های نگهبان به همراه 3 فیگور PAW Patrol _اکشن فیگور
ویژگی های اسباب بازی

نام کالا : اسباب بازی هواپیمای نجات سگ های نگهبان به همراه 3 فیگور PAW Patrol _اکشن فیگور

سن مناسب : بالای 3 سال

شناسه کالا : MPAN_742_BSH

هزینه ارسال اسباب بازی برای خریدهای بالای یک میلیون تومان رایگان می باشد
  • تضمین سلامت و اصالت کالا
  • امکان پرداخت در محل
  • 1,242,000 تومان
  • ارسال بسیار سریع

    ارسال اسباب بازی در شهر تهران، حداکثر 4 ساعت پس از ثبت سفارش از طریق پیک سفارشی و ارسال اسباب بازی برای سایر شهرستان ها، حداکثر بین 24 تا 48 ساعت پس از ثبت سفارش از طریق پیک سفارشی خواهد بود.

  • هزینه ارسال

    هزینه ارسال برای شهر تهران 70 هزار تومان و برای سایر شهرستان ها 50 هزار تومان می باشد.

  • مشاوره رایگان

    حتی اگر قصد خرید اسباب بازی ندارید می توانید از طریق شماره تلفن 021-55013328 و یا دیگر راه های ارتباطی که در سایت قرار داده شده با ما تماس بگیرید و به صورت رایگان از مشاوره کارشناسان استفاده کنید.

  • امکان پرداخت در محل و بازگشت کالا

    پرداخت در محل در حال حاضر فقط برای شهر تهران فعال می باشد و همچنین شما مشتریان گرامی می توانید در صورت لزوم تا 72 ساعت پس از تحویل کالا، کالای خود را مرجوع نمایید.

معرفی اسباب بازی هواپیمای نجات سگ های نگهبان :

با هواپیمای نجات سگ های نگهبان و شخصیت هاش همراه می شیم تا هر جایی که به کمک نیاز دارن سریع حاضر بشیم و کمک کنیم.باله های هواپیما رو در جای مناسبشون قرار بده،استیکرها رو بچسبون و سگ ها رو از پارکینگ هواپیما خارج کن تا آماده امداد رسانی بشن و ساعت ها بازی کن و لذت ببر. هواپیمای نجات سگ های نگهبان یا پاپاترول یکی از بازی های سرگرم کننده برای کودکانی است که عاشق شخصیت های آموزشی این انیمیشن آموزشی محبوب هستن. کودکان تحت تاثیر این شخصیت ها روابط اجتماعیشون تقویت می شه و حس نوع دوستی و همدلی رو یاد می گیرن و میتونن ساعت ها در دنیای کودکانه خودشون همذات پنداری کرده و خودشون رو جای قهرمانان این مجموعه بذارن که بی درنگ هرجایی نیاز به کمک باشه حاضر می شن. این وسیله یک بازی ایمن و سرگرم کننده برای قهرمانان کوچکی است که عاشق گذراندن وقت با پاپاترول هستند. محفظه مرکزی هواپیما سه بخش است که برای پارک خودروها با توله سگ های نجات طراحی شده .محفظه بالایی هواپیما باز می شود و باله ها و یک برگ استیکر داخل آن قرار دارد. علاوه بر آن این بازی شامل 3 فیگور رنگارنگ اسکای،رایدر و راکی است که هرکدام ماشین مخصوص به خود را دارند.وبه صورت فنری و عقب گرد استفاده می شوند.

محتویات اسباب بازی هواپیمای نجات سگ های نگهبان :

  • اسباب بازی هواپیما
  • 3 فیگور رنگارنگ اسکای،رایدر و راکی به همراه ماشین مخصوص هرکدام
  • یک برگ استیکر


فروشگاه اسباب بازی "شهر لگو" ارائه کننده انواع : لگو ، تفنگ اسباب بازی ، اکشن فیگور ، ماشین کنترلی ، ماشین اسباب بازی ، ماشین شارژی ، موتور شارژی، اسکوتر ، ربات اسباب بازی ، عروسک دخترانه، عروسک پولیشی، اسباب بازی لوازم خانگی، اسباب بازی مشاغل ، قطار اسباب بازی، اسباب بازی موسیقی، اسباب بازی علمی ،کوادکوپتر ، دوچرخه ،بازی فکری،اسباب بازی نوزاد، اسباب بازی ورزشی ، کیف و اکسسوری، کتاب و لوازم طراحی، اتاق کودک، عروسک سوپرایزی ،عروسک رباتیک و دیجیتال و هوشمند به سراسر کشور می باشد.