افزودن به علاقمندی ها
برای افزودن به لیست علاقمندی ها ابتدا باید به حساب کاربری خود وارد شوید و یا در صورتی که هنوز ثبت نام نکرده اید، ثبت نام کنید.
لگو کریتور کشتی دزدان دریایی کاراییب 1207 قطعه _ لگو
ویژگی های اسباب بازی

نام کالا : لگو کریتور کشتی دزدان دریایی کاراییب 1207 قطعه _ لگو

سن مناسب : بالای 8 سال

تعداد قطعات : 1207 قطعه

شناسه کالا : MPAN _573_BSH


هزینه ارسال اسباب بازی برای خریدهای بالای یک میلیون تومان رایگان می باشد
  • تضمین سلامت و اصالت کالا
  • امکان پرداخت در محل
  • 3,285,000 تومان
  • ارسال بسیار سریع

    ارسال اسباب بازی در شهر تهران، حداکثر 4 ساعت پس از ثبت سفارش از طریق پیک سفارشی و ارسال اسباب بازی برای سایر شهرستان ها، حداکثر بین 24 تا 48 ساعت پس از ثبت سفارش از طریق پیک سفارشی خواهد بود.

  • هزینه ارسال

    هزینه ارسال برای شهر تهران 70 هزار تومان و برای سایر شهرستان ها 50 هزار تومان می باشد.

  • مشاوره رایگان

    حتی اگر قصد خرید اسباب بازی ندارید می توانید از طریق شماره تلفن 021-55013328 و یا دیگر راه های ارتباطی که در سایت قرار داده شده با ما تماس بگیرید و به صورت رایگان از مشاوره کارشناسان استفاده کنید.

  • امکان پرداخت در محل و بازگشت کالا

    پرداخت در محل در حال حاضر فقط برای شهر تهران فعال می باشد و همچنین شما مشتریان گرامی می توانید در صورت لزوم تا 72 ساعت پس از تحویل کالا، کالای خود را مرجوع نمایید.

معرفی لگو کریتور کشتی دزدان دریایی :

لگو یکی از قدیمی‌ترین و محبوب‌ترین بلاک‌های ساختنی است که در سرتاسر جهان، بچه‌ها و حتی بزرگ‌ترها را شیفته‌ی خود کرده است. بازی با این وسیله فواید زیادی برای کودکان دارد که از جمله آن می‌توان به افزایش دقت، بهبود توانایی حل مسئله، پرورش تخیلات و همچنین تقویت عضلات ظریف انگشتان اشاره کرد.

اسباب بازی لگو کشتی دزدان دریایی کاراییب یک ساختنی پسرانه است که شامل 1207 قطعه ساختنی شامل قطعاتی در شکل‌ها و رنگ‌های متفاوت است که خلاقیت کودکان برای خلق ساختنی‌های منحصر به فرد را به چالش می‌کشد.این سری دارای 7 عدد مینی فیگور است. این بازی ‌می‌تواند ساعت‌‎ها کودک شما را سرگرم کند و بدون هیچ محدودیت سنی برای تمام افراد خانواده قابل استفاده است.

محتویات لگو کریتور کشتی دزدان دریایی کاراییب 1207 قطعه :

  • دارای 1207 قطعه لگویی
  • دارای 7 مینی فیگور
  • دفترچه راهنما
  • ساخته شده از پلاستیک ABS درجه یک

 

شما مشتریان گرامی می توانید علاوه بر این محصول، انواع لگو در طرح ها و مدل های مختلف مانند : لگو دیزنی، لگو کلاسیک، لگو جنگ ستارگان، لگو ماینکرافت، لگو فرندز، لگو هری پاتر، لگو سیتی، لگو تکنیک، لگو دوپلو، لگو کریتور، لگو دی سی و لگو مارول را از فروشگاه اسباب بازی "شهر لگو" تهیه فرمایید.

فروشگاه اسباب بازی "شهر لگو" ارائه کننده انواع : لگو ، تفنگ اسباب بازی ، اکشن فیگور ، ماشین کنترلی ، ماشین اسباب بازی ، ماشین شارژی ، موتور شارژی، اسکوتر ، ربات اسباب بازی ، عروسک دخترانه، عروسک پولیشی، اسباب بازی لوازم خانگی، اسباب بازی مشاغل ، قطار اسباب بازی، اسباب بازی موسیقی، اسباب بازی علمی ،کوادکوپتر ، دوچرخه ،بازی فکری،اسباب بازی نوزاد، اسباب بازی ورزشی ، کیف و اکسسوری، کتاب و لوازم طراحی، اتاق کودک، عروسک سوپرایزی ،عروسک رباتیک و دیجیتال و هوشمند به سراسر کشور می باشد.