افزودن به علاقمندی ها
برای افزودن به لیست علاقمندی ها ابتدا باید به حساب کاربری خود وارد شوید و یا در صورتی که هنوز ثبت نام نکرده اید، ثبت نام کنید.
بازی فکری آمون رع هوپا HOOPA _بازی فکری
ویژگی های اسباب بازی

نام کالا : بازی فکری آمون رع هوپا HOOPA _بازی فکری

سن مناسب : بالای 12 سال

برند : هوپا / HOOPA

شناسه کالا : MPAN_656_BSH


هزینه ارسال اسباب بازی برای خریدهای بالای یک میلیون تومان رایگان می باشد
  • تضمین سلامت و اصالت کالا
  • امکان پرداخت در محل
  • 315,000 تومان
  • ارسال بسیار سریع

    ارسال اسباب بازی در شهر تهران، حداکثر 4 ساعت پس از ثبت سفارش از طریق پیک سفارشی و ارسال اسباب بازی برای سایر شهرستان ها، حداکثر بین 24 تا 48 ساعت پس از ثبت سفارش از طریق پیک سفارشی خواهد بود.

  • هزینه ارسال

    هزینه ارسال برای شهر تهران 70 هزار تومان و برای سایر شهرستان ها 50 هزار تومان می باشد.

  • مشاوره رایگان

    حتی اگر قصد خرید اسباب بازی ندارید می توانید از طریق شماره تلفن 021-55013328 و یا دیگر راه های ارتباطی که در سایت قرار داده شده با ما تماس بگیرید و به صورت رایگان از مشاوره کارشناسان استفاده کنید.

  • امکان پرداخت در محل و بازگشت کالا

    پرداخت در محل در حال حاضر فقط برای شهر تهران فعال می باشد و همچنین شما مشتریان گرامی می توانید در صورت لزوم تا 72 ساعت پس از تحویل کالا، کالای خود را مرجوع نمایید.

معرفی بازی فکری آمون رع :

والیان مصر برای جلب رضایت ایزد حاصلخیزی (آمون) پیشکش‌هایی را به معبد آمون می‌برند. آمون برکتی به رود نیل می‌بخشد که باعث افزایش رزق و روزی می‌شود و زمین داران می‌توانند افتخار ساختن هرم‌های بیشتری را ولایت‌های تحت تملک خود کسب کنند. آمون رع نسخه‌ی ایرانی بازی Amun-Re: The Card Game اثر طراح شناخته شده Reiner Knizia است. یک بازی در سبک مزایده و حراج و از سری بازی‌های «بردگیم فرنگی»، با موضوعی در مورد مصر باستان. در این بازی بازیکن‌ها در نقش والیان مصر، با منابعی که در دست دارند می‌توانند در مزایده‌هایی شرکت کرده و ولایت‌هایی را به دست بیاورند. سپس با مدیریت درست منابع باید کسب درآمد کرده و در ولایت‌های خود اهرامی جدید بنا کنند. در نهایت هر بازیکن با توجه به تعداد اهرام ساخته شده در ولایت‌های خود افتخار کسب می‌کند.بازی فکری آمون رع هوپا HOOPA، یک بازی گروهی 2 تا 5 نفرست.

محتویات بازی فکری آمون رع :

90 عدد کارت بازی، نشان نفر اول یک عدد، نشان معبد یک عدد، نشان هرم 82 عدد، نشان افتخار 40 عدد، مهره ی بازیکن ها 5 عدد، راهنمای بازی یک عدد


فروشگاه اسباب بازی "شهر لگو" ارائه کننده انواع : لگو ، تفنگ اسباب بازی ، اکشن فیگور ، ماشین کنترلی ، ماشین اسباب بازی ، ماشین شارژی ، موتور شارژی، اسکوتر ، ربات اسباب بازی ، عروسک دخترانه، عروسک پولیشی، اسباب بازی لوازم خانگی، اسباب بازی مشاغل ، قطار اسباب بازی، اسباب بازی موسیقی، اسباب بازی علمی ،کوادکوپتر ، دوچرخه ،بازی فکری،اسباب بازی نوزاد، اسباب بازی ورزشی ، کیف و اکسسوری، کتاب و لوازم طراحی، اتاق کودک، عروسک سوپرایزی ،عروسک رباتیک و دیجیتال و هوشمند به سراسر کشور می باشد.