افزودن به علاقمندی ها
برای افزودن به لیست علاقمندی ها ابتدا باید به حساب کاربری خود وارد شوید و یا در صورتی که هنوز ثبت نام نکرده اید، ثبت نام کنید.
بازی فکری جامعه اشرافی High Society میپل کینگ Meeple King _بازی فکری
ویژگی های اسباب بازی

نام کالا : بازی فکری جامعه اشرافی High Society میپل کینگ Meeple King _بازی فکری

سن مناسب : بالای 14 سال

برند : Meeple King

شناسه کالا : MPAN_654_BSH


هزینه ارسال اسباب بازی برای خریدهای بالای یک میلیون تومان رایگان می باشد
  • تضمین سلامت و اصالت کالا
  • امکان پرداخت در محل
  • 315,000 تومان
  • ارسال بسیار سریع

    ارسال اسباب بازی در شهر تهران، حداکثر 4 ساعت پس از ثبت سفارش از طریق پیک سفارشی و ارسال اسباب بازی برای سایر شهرستان ها، حداکثر بین 24 تا 48 ساعت پس از ثبت سفارش از طریق پیک سفارشی خواهد بود.

  • هزینه ارسال

    هزینه ارسال برای شهر تهران 70 هزار تومان و برای سایر شهرستان ها 50 هزار تومان می باشد.

  • مشاوره رایگان

    حتی اگر قصد خرید اسباب بازی ندارید می توانید از طریق شماره تلفن 021-55013328 و یا دیگر راه های ارتباطی که در سایت قرار داده شده با ما تماس بگیرید و به صورت رایگان از مشاوره کارشناسان استفاده کنید.

  • امکان پرداخت در محل و بازگشت کالا

    پرداخت در محل در حال حاضر فقط برای شهر تهران فعال می باشد و همچنین شما مشتریان گرامی می توانید در صورت لزوم تا 72 ساعت پس از تحویل کالا، کالای خود را مرجوع نمایید.

معرفی بازی فکری جامعه اشرافی :

بازی فکری و رومیزی جامعه اشرافی High Society یک بازی مزایده محور کلاسیک است. در این بازی، بازیکنان برای اثبات برتری موقعیتشان، در مزایده با یکدیگر رقابت می کنند. البته باید مراقب باشند تا در این حین تمام ثروتشان را به باد فنا ندهند تا آس و پاش نشوند.

علاوه بر کارت های بازی یک برگه راهنما به همراه این محصول است که در آن بازی به صورت کامل توضیح داده شده است. به همراه یک برگه ای به نام "ترجمه کارت ها" که عنوان هر کارت در زیر آن ذکر شده است.

بازی فکری جامعه اشرافی، یک بازی گروهی 3 تا 5 نفرست.

محتویات بازی فکری جامعه اشرافی :

16 کارت آبرو، 3 کارت رسوایی، 3 کارت اعتبار، 10 کارت عیاشی،55 کارت پول،برگه ترجمه کارت ها، دفترچه راهنمای بازی

روش بازی :

در طی بازی جامعه اشرافی یک سری القاب و امکانات بین اشراف زاده ها رد و بدل می شود که با گرفتن این نقش ها، باید طوری در مزایده بازی کنیم که باعث شگفتی دیگران شود. لازم به ذکر است که همیشه بین افراد القاب خوب رد و بدل نمی شود. یکسری القاب رسوایی در بازی وجود دارد که باید پول هایمان را جوری خرج کنیم که آن القاب گریبان ما را نگیرد. در آخر کسی که بهترین القاب و بیشترین پول را به دست آورد برنده بازی می شود.

در این بازی 10 کارت عیاشی با اعداد 1 تا 3، یک کارت رسوایی که زمینه یکی از این کارت ها به رنگ سبز تیره است. 3 کارت حیثیت با زمینه رنگ سبز تیره وجود دارد. کارتها را بر بزنید و در وسط میز آنها را بچینید.11 پول با ارزش 1 تا 25 در اختیار داریم که توسط آنها باید کارت های رو شده از دسته کارت ها را خریداری کنیم و به تعداد کارتهای خودمان اضافه کنیم. لازم به ذکر است که در کارت های عیاشی آخرین کسی که در جریان مزایده قرار بگیرد، برنده آن کارت خواهد شد. اما در کارت های حیثیت و کارت های رسوایی اولین نفری که از جریان مزایده کنار می رود باید کارت را دریافت کند. دقت بفرمایید که تا زمانی که اصطلاحا به زور در دستتان قرار نگیرد. نکته مهم در این بازی این است که نفر بعد که در مزایده شرکت می کند حتما باید از نفر قبلی پول بیشتری خرج کند.

  • در جریان بازی پولی که به مزایده گذاشته شده، هیچ وقت نمی توانید با پول های دستتان عوض کنید.
  • پول های در دستتان را نیز نمی توانید خرج کنید.

در کارت های عیاسی کسی که برنده بازی می شود که پولش را در اختیار بانک قرار می دهدو بقیه بازیکن ها پول هایشان را به دستشان بر می گردانند. ولی در کارت های حیثیت و رسوایی کسی که برنده مناقصه می شود، پولش را به دست خودش بر می گرداند و بقیه پولهایشان را به بانک می دهند.

این بازی زمانی تمام می شود که کارت چهارم با زمینه سبز تیره رو شده باشد. بازیکنی که بیشترین امتیاز را جمع کرده باشد، برنده بازی خواهد شد.

اگر فردی که بیشترین امتیاز را کسب کرده باشد، پول کمتری نسبت به نفر دوم داشته باشد، نفر دوم برنده بازی خواهد بود. این بازی یک بازی جذاب و هیجان انگیز است که می توانید در جمع خانواده آن را بازی کنید.


فروشگاه اسباب بازی "شهر لگو" ارائه کننده انواع : لگو ، تفنگ اسباب بازی ، اکشن فیگور ، ماشین کنترلی ، ماشین اسباب بازی ، ماشین شارژی ، موتور شارژی، اسکوتر ، ربات اسباب بازی ، عروسک دخترانه، عروسک پولیشی، اسباب بازی لوازم خانگی، اسباب بازی مشاغل ، قطار اسباب بازی، اسباب بازی موسیقی، اسباب بازی علمی ،کوادکوپتر ، دوچرخه ،بازی فکری،اسباب بازی نوزاد، اسباب بازی ورزشی ، کیف و اکسسوری، کتاب و لوازم طراحی، اتاق کودک، عروسک سوپرایزی ،عروسک رباتیک و دیجیتال و هوشمند به سراسر کشور می باشد.