افزودن به علاقمندی ها
برای افزودن به لیست علاقمندی ها ابتدا باید به حساب کاربری خود وارد شوید و یا در صورتی که هنوز ثبت نام نکرده اید، ثبت نام کنید.
بازی فکری زیرآبی هوپا HOOPA _بازی فکری
ویژگی های اسباب بازی

نام کالا : بازی فکری زیرآبی هوپا HOOPA _بازی فکری

سن مناسب : بالای 8 سال

برند : هوپا / HOOPA

شناسه کالا : MPAN_655_BSH


هزینه ارسال اسباب بازی برای خریدهای بالای یک میلیون تومان رایگان می باشد
  • تضمین سلامت و اصالت کالا
  • امکان پرداخت در محل
  • 250,000 تومان
  • ارسال بسیار سریع

    ارسال اسباب بازی در شهر تهران، حداکثر 4 ساعت پس از ثبت سفارش از طریق پیک سفارشی و ارسال اسباب بازی برای سایر شهرستان ها، حداکثر بین 24 تا 48 ساعت پس از ثبت سفارش از طریق پیک سفارشی خواهد بود.

  • هزینه ارسال

    هزینه ارسال برای شهر تهران 70 هزار تومان و برای سایر شهرستان ها 50 هزار تومان می باشد.

  • مشاوره رایگان

    حتی اگر قصد خرید اسباب بازی ندارید می توانید از طریق شماره تلفن 021-55013328 و یا دیگر راه های ارتباطی که در سایت قرار داده شده با ما تماس بگیرید و به صورت رایگان از مشاوره کارشناسان استفاده کنید.

  • امکان پرداخت در محل و بازگشت کالا

    پرداخت در محل در حال حاضر فقط برای شهر تهران فعال می باشد و همچنین شما مشتریان گرامی می توانید در صورت لزوم تا 72 ساعت پس از تحویل کالا، کالای خود را مرجوع نمایید.

معرفی بازی فکری زیرآبی :

با تغییر فصل و آرام گرفتن موج‌ها، زمان جشنواره‌ی ماهی‌گیری فرا رسیده است. مسابقه‌ای که در آن ماهرترین غواصان جزیره برای به دست آوردن صیدهای ارزشمند به درون خلیج شیرجه می‌زنند. قبل از هر شیرجه به ماهی‌های خلیج دقت کنید، به چشمان حریف‌‍‌هایتان نگاه کنید و سعی کنید با تحلیل درست، عمق شیرجه‌ی آن‌ها را حدس بزنید و سپس تصمیم بگیرید که تا چه عمقی شیرجه می‌زنید. اگر رقابت بر سر یک صید بالا بگیرد تصمیم‌گیری به «گربه‌ی همایونی » واگذار می‌شود. ممکن است یک گربه ماهی کوچک یا یک ماهی تن امپراتور صید کنید. باید مراقب عروس های دریایی بدمزه و مرغ‌های دریایی باشید که ماه‌یهای شما را ندزدند. وقتی جشنواره تمام شود، بهترین صیاد به عنوان قهرمان این جشنواره انتخاب می‌شود. در بازی زیرآبی، بازیکنان برای به دست آوردن صیدهایی که در اعماق خلیج است، با یکدیگر رقابت می‌کنند. بازی در ۱۲ دور انجام می‌شود و هر دور، شامل دو مرحله‌ی رو شدن کارت‌های صید و شیرجه است. شما باید با انتخاب درست کارت بهترین صید را به دست بیاورید تا در نهایت با بالاترین امتیاز برنده بازی شوید. زیرآبی بر اساس بازی Miaui با طراحی Bruno Faidutti، طراح مشهور فرانسوی است. زیرآبی یک بازی با مکانیزم مدیریت دست و انتخاب اقدام هم‌زمان است. یک بازی 3 تا 6 نفره مناسب برای 8 سال به بالا و گزینه‌ای عالی برای تقویت قدرت حافظه و ذهن‌خوانی. این بازی نسخه‌ی ایرانی و لایسنس‌دار بازی Miaui است که توسط طراح نام آشنا فرانسوی یعنی Bruno Faidutti طراحی شده.

بازی فکری زیرآبی هوپا HOOPA، یک بازی گروهی 3 تا 6 نفرست.

محتوبات بازی فکری زیرآبی هوپا :

صفحه بازی یک عدد، 72 تا کارت صیاد، 36 تا کارت صید، یک عدد نشان گربه همایونی، راهنمای بازی

روش بازی فکری زیرآبی هوپا :

بازی فکری زیرآبی یک برد گیم جذاب از نوع بلوف‌زنی و به کارگیری استراتژی است. صفحه بازی را در وسط میز بازی قرار دهید و کارت‌های صید را به خوبی بُر بزنید کارت‌ها را به صورت دسته عمودی در جای مشخص روی صفحه بازی قرار دهید حالا 3 کارت رویی را برداشته و در محل مشخص شده روی صفحه بازی قرار دهید. کارت‌های صیاد را بُر بزنید و بین بازیکنان تقسیم کنند. هر کارت صیاد دارای اعدادی است که نشان‌دهنده قابلیت میزان عمق شیرجه هر بازیکن است. در ضمن هر کارت صید نیز دارای یک عدد مشخص است که نشان می‌دهد که برای کسب این صید باید تا چه عمقی زیرآبی بروید. گاهی لازم است در بازی ریسک کنید اما اگر تمرکز بالایی داشته باشید و در بلوف‌زنی نیز مهارت داشته باشید با آگاهی از کارت‌های دست رقبا می‌توانید تصمیمات منطقی‌تر و مطلوب‌تری اتخاذ کنید و ورق را به سمت خود برگردانید. در بازی کارت‌های مرغ دریایی و عروس دریایی نیز وجود دارند که کارت‌های منفی بازی هستند. کارت مرغ دریای می‌تواند صید شما را سرقت کند و کارت عروس دریایی نیز امتیاز منفی دارد. در پایان بازی امتیازشماری صورت می‌گیرد و هر بازیکنی که بیشتر صید ارزشمند را در خورجین ماهیگیری خود داشته باشد برنده بازی خواهد بود.


فروشگاه اسباب بازی "شهر لگو" ارائه کننده انواع : لگو ، تفنگ اسباب بازی ، اکشن فیگور ، ماشین کنترلی ، ماشین اسباب بازی ، ماشین شارژی ، موتور شارژی، اسکوتر ، ربات اسباب بازی ، عروسک دخترانه، عروسک پولیشی، اسباب بازی لوازم خانگی، اسباب بازی مشاغل ، قطار اسباب بازی، اسباب بازی موسیقی، اسباب بازی علمی ،کوادکوپتر ، دوچرخه ،بازی فکری،اسباب بازی نوزاد، اسباب بازی ورزشی ، کیف و اکسسوری، کتاب و لوازم طراحی، اتاق کودک، عروسک سوپرایزی ،عروسک رباتیک و دیجیتال و هوشمند به سراسر کشور می باشد.